Style i strategie uczenia się

Zestawienia bibliograficzne

PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA
W RZESZOWIE

 

Style i strategie uczenia się (zestawienie bibliograficzne w wyborze)

KSIĄŻKI:

  1. Istota uczenia się : wykorzystanie wyników badań w praktyce / red. Hanna Dumont, David Istance, Francisco  Benavides  ;  ze  wstępem  Andrzeja  Janowskiego  ;  tł.  Zofia  - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 61610
  2. Jak bić rekordy w szybkim i skutecznym uczeniu się / Monika Łukasiewicz. - Chorzów : "Videograf Edukacja", 2011
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 60130
  3. Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego / David Wood. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, cop. 2006
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 37174
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 32237
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 56432
  4. Jak łatwo i skutecznie uczyć się języków obcych / Zbigniew Brześkiewicz. - Białystok : Studio Astropsychologii, 2005
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 56213
  5. Jak osiągać sukcesy w nauce ? : uwaga, równowaga i koordynacja / Sally Goddard, Lawrence Beuret, Peter Blythe. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 238653, CzytR 238652
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 35930
    Filia Leżajsk Sygnatura : BLżWy 34379
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 60381
  6. Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę / Monika Łukasiewicz. - Chorzów : "Videograf Edukacja", 2011
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 40317
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 60132
  7. Jak uczyć się szybko i skutecznie / Hanna Pawlikowska-Gannon. - Warszawa : "Klub dla Ciebie", 2002
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 36337, BSdzW 36338
  8. Jak uczyć się szybko i skutecznie... i dostać się na wymarzoną uczelnię / Filip Żurakowski. - Warszawa : "Studio Emka", 2004
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 32384
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 54814
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 36317
  9. Jak uczyć się szybko i skutecznie... i dostać się na wymarzoną uczelnię : inspirujący poradnik dla uczniów szkół średnich / Filip Żurakowski. - Warszawa : "Studio Emka", 2000
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 31632
  10. Jak się uczyć / Ronald Fry. - Poznań : "Rebis", 2016
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 245346
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 37786
  11. Jak się uczyć? / Ewa Czerniawska, Maria Jagodzińska. - Bielsko-Biała : "Park", 2008
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 35756
  12. Jak się uczyć? / Ewa Czerniawska, Maria Jagodzińska. - Bielsko-Biała : "Park", 2007
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 37558
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 57002
  13. Jak się uczyć? : treningi pamięci, szybkie czytanie, techniki notowania / Marek Grębski. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2008
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 236249, CzytR 236248
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 58610
  14. Jak się uczyć? : zaskakująca prawda o tym, kiedy, gdzie i dlaczego uczenie się jest w ogóle możliwe / Benedict Carey. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2015
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 66430
  15. Jak się uczymy : 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów / Daniel Schwartz, Jessica Tsang, Kristen Blair. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 246582
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 37739
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 46894
    Filia Leżajsk Sygnatura : BLżWy 35358
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 67363
  16. Jak uczy się mózg / Manfred Spitzer ; przeł. [z niem.] Małgorzata Guzowska-Dąbrowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 37305
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 50272
  17. Jak uczy się mózg / Manfred Spitzer ; przeł. [z niem.] Małgorzata Guzowska-Dąbrowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 234618
  18. Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę / Monika Łukasiewicz. - Chorzów : "Videograf Edukacja", 2011
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 40317
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 60132
  19. Jak uczyć się efektywnie : metody i motywacja : praktyczny poradnik / Edwin Locke, Anne Locke. - Poznań : "Nakom", 2009
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 234493
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 39358
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 47371
  20. Jak uczyć się szybciej i skuteczniej / Natalia Minge, Krzysztof Minge. - Warszawa : "Edgard", 2017
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 246374
  21. Jak uczyć się szybko i skutecznie / Christian Drapeau. - Warszawa : "Klub dla Ciebie", 2002
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 36337,  BSdzW 36338
  22. Mapy myśli : wszystko, co robisz, zaczyna się od myśli / Marcin Matuszewski, Radosław Lasko. - Gliwice : "Helion, cop. 2011
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 35985
  23. Nagle wszystko rozumiem ! : jak pomóc dziecku, aby się mogło lepiej uczyć : poradnik dla rodziców / Sigrid Leo ; tł. [z niem.] Magdalena Jałowiec. - Kielce : "Jedność", 2002
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 31963
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 54853
  24. Nowoczesne uczenie się : poradnik dla nauczycieli / Hanna Hamer. - Warszawa : "Veda", 2010
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 239551
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 59937
  25. Podręcznik skutecznego uczenia się : słuchanie, notowanie, czytanie, zapamiętywanie, pisanie prac, zdawanie egzaminów : ćwiczenie koncentracji, kontrolowanie emocji, gospodarowanie czasem / Francine Boucher, Jacqueline Avard . - Warszawa : "Klub dla Ciebie", 2006
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 230196, CzytR 230195
  26. Powiem ci, jak się uczyć : przewodnik dla ambitnych nauczycieli i rodziców / Joanna Szychowska-Gołębiowska, Łukasz Szychowski. - Gdańsk : "Harmonia", 2015
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 244967, CzytR 244862,
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 37791
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 45984
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 49821
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 66789
  27. Psychologia różnic indywidualnych w uczeniu się / Mirosław Stanisław Szymański. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1987
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 214387, WypRz 205580, WypRz 205579, CzytR 205816
    Filia Leżajsk Sygnatura : BLżWy 28223, BLżWy 28224
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 26891, BStWy 26892, BStWy 26893
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 49078, BMWyp 49077, BMWyp 49076
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 40713, BKWyp 40151
  28. Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden. - Poznań : Zysk i S-ka, [2008?]
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 34923, BŁWyp 33955
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 58091, BMWyp 58093, BMWyp 58092, BMCzy 58090
  29. Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden, Jeannette Vos. - Poznań : Moderski i S-ka, 2000
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 225074
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 31754
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzC 36082
  30. Rola mózgu w uczeniu się / Erich Petlak, Jana Zajacova. - Kraków : "Petrus", cop. 2010
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 35686
  31. Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy / red. EwaFilipiak. - Bydgoszcz : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, 2008
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 233941
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 34306
  32. Rozwijanie zdolności uczenia się : z Wygotskim i Brunerem w tle / Ewa Filipiak. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 238442
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 61380
  33. Skoncentruj się : zestaw ćwiczeń dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych ze wskazówkami jak uczyć się skutecznie / Anna Jurek. - Gdańsk : "Harmonia", 2009
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 236231
  34. Strategie aktywnego nauczania czyli Jak efektywnie nauczać i skutecznie uczyć się / Doug Buehl. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2004
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 228415
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 54943, BMCzy 54944
  35. Style uczenia się dzieci dyslektycznych a wymagania poznawcze szkoły / Jolanta Dyrda. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2004
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 45117
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 31729
  36. Sukces w szkole : jak uczyć się 2-3 razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę / Monika Łukasiewicz. - Poznań : Ośrodek Doskonalenia Umiejętności, 1999
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 222233
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 31369
  37. Szkoła dialogu i samodzielnego uczenia się uczniów / Jerzy Kujawiński. - Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2006
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 229823
  38. Szkoła uczenia się / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 50176
  39. Sztuka uczenia się / Jorg Knoblauch. - Warszawa : "Vocatio", 1999
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 30109
  40. Trzy wymiary uczenia się : poznawcze, emocjonalne i społeczne ramy współczesnej teorii uczenia się / Knud Illeris. - Wrocław : Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, cop. 2006
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 56523
  41. Twórczość i style poznawcze uczniów / Mirosław Stanisław Szymański. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1987
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 204588, WypRz 204589, WypRz 204587,  CzytR 204488
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 28289
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 39920, BKWyp 39919 , BKWyp 39921
    Filia Leżajsk Sygnatura : BLżWy 28207, BLżWy 28080
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 48698, BMWyp 48699
  42. Ucz się szybciej, zapamiętuj więcej / David Gamon, Allen Bragdon. - Warszawa : "Klub dla Ciebie" : "Medium", 2003
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 32057
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 54691
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 36163
  43. Uczyć (się) z pasją : jak sprawić, by uczenie (się) było fascynującą podróżą / Pernille Ripp. - [Słupsk] : "Dobra Literatura", cop. 2017
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 247716, WypRz 246416, CzytR 246798
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 67298
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 46803
  44. Uczymy, jak się uczyć / Robert Fisher. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1999
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 222601, WypRz 222602, CzytR 222600
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 31400,
    Filia Mielec Sygnatura : BMCzy 53953
  45. Uczymy się uczyć / Melvin Silberman. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 31723
  46. Uważne uczenie się : zredukuj stres i zwiększ produktywność mózgu, by uczyć się efektywnie / Craig Hassed, Richard Chambers. - Warszawa : Studio Blok, 2018
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 247287
  47. Widoczne uczenie się dla nauczycieli : jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się / John Hattie. - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 244792
    Filia Kolbuszowa Sygnatura : BKWyp 49683
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 45830
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 37514
    Filia Leżajsk Sygnatura : BLżWy 34679
  48. Zdolny uczeń : metody planowania samodzielnej nauki : poczucie własnej skuteczności ucznia / Barry Zimmerman, Sebastian Bonner, Robert Kovach. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : WypRz 234236, CzytR 234235
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 59348

 

ARTYKUŁY:

  1. Bez przyjemności nie ma nauki / Marzena Żylińska. // Psychologia w Szkole. - 2012, nr 3, s. 44 -54.
  2. Cele i strategie uczenia się / Waldemar Kozłowski // Edukacja. - 2013, nr 5, s. 158 - 171, bibliogr.
  3. Cele i strategie uczenia się / Waldemar Kozłowski // Edukacja. - 2010, nr 3, s. 42-57
  4. Czas na  redefinicję  nauczania - praca  w  chmurze  wspierająca  proces  uczenia  się  / Małgorzata Rostkowska // Meritum. - 2016, nr 4, s. 26 -32.
  5. Dlaczego ściągi  są  lepsze  od  zeszytów  ćwiczeń  /  Żylińska    //  Psychologia  w Szkole. -2011, nr 4, s. 84 -94.
  6. Dzieci eksperymentują - strategie nauczania-uczenia się i zakres poznawczej autonomii uczniów
    w programach i podręcznikach dla klas początkowych
    / Dorota Sobierańska // W: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna : badania, opinie, inspiracje. - Warszawa : "Żak", 2011. - S. 319-341, bibliogr.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 238950
    Filia Sędziszów Sygnatura : BSdzW 42121, BSdzW 42122
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 35802, BStWy 35803
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 61112Dziecko jako badacz- o uczeniu się przez krytyczną refleksję / Iwona Czaja-Chudyba. // Nowa Szkoła. - 2009, nr 4, s. 45-52
  7. Edukacja muzyczna a style uczenia się / Ewa Czerniawska // Kwartalnik Pedagogiczny. - 2010, nr 1, s. 35-59
  8. (Inter)aktywni uczniowie uczą się lepiej / Elżbieta Żuławińska // EduFakty- Uczę Nowocześnie. - 2013, nr 25, 30-31
  9. Jak chmurą internetową wspomóc swoje uczenie się / Małgorzata Rostkowska // Meritum. - 2015, nr 4, s. 22 - 26.
  10. Jak nauczyć uczenia się i pracy nad sobą? / Julian P.Sawiński. // Wszystko dla Szkoły. - 2008, nr 3,
    18 - 22.
  11. Jak uczy się mózg? : wiedza jawna i utajone uczenie się / Magdalena Goetz. // Głos Nauczycielski. - 2014, nr 39, s. 8
  12. Jak uczyć się uczyć / Maciej Kułak // EduFakty-Uczę Nowocześnie. - 2013, nr 27, s. 5-7
  13. Jak uczyć uczenia się / Magdalena Sofulak-Skibińska, Ina Pohorecka // Psychologia w Szkole. - 2008, nr 1, s. 133 - 137.
  14. Jedyny właściwy styl uczenia się? / Magdalena Goetz // Głos Pedagogiczny. - 2018, nr 104, s. 21-24
  15. Mapy myśli wsparciem uczenia się i zapamiętywania / Hanna Basaj // Biblioteka Szkolne Centrum Informacji. - 2011, nr 4, s. 14 - 18
  16. Metapoznanie a inteligencja – przegląd poglądów teoretycznych i wyników badań / Ewa Czerniawska // Przegląd Psychologiczny. – 2006, nr 2, s. 119-139
  17. Mnemotechniki i czytanie fotograficzne a proces uczenia się / Ewa Dereń // Nauczyciel i Szkoła. -2005, nr 1/2, s. 139 - 153.
  18. Moja najlepsza  oferta,  czyli  krótka  rzecz  o  tym  co  sprzyja  uczeniu  się  /  Małgorzata Budzik // Polonistyka. - 2016, nr 3, s. 24 -27
  19. Motywacja i strategie uczenia się uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum / Ewa Filipiak // Edukacja. - 2011, nr 2, s. 28-35
  20. Mój styl uczenia się / Krystyna Merska // Wychowawca. - 2009, nr 11, s. 8-9
  21. Najskuteczniejsze strategie nauczania i uczenia się według prof. Johna Hattie / Ewa Weber // Meritum. - 2014, nr 3, s. 11-17
  22. Najskuteczniejsze strategie nauczania i uczenia się według prof. Johna Hattie / Ewa Weber // Meritum. - 2018, nr 3, s. 65-72
  23. Naturalne strategie uczenia się dzieci : wiercipięta przekształca informacje / Dorota Dziamska // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 8, s. 3-7
  24. Nauczyć uczenia się / Aleksandra Denst-Sadura // Głos Nauczycielski. - 2014, nr 47, s. 16
  25. Nauka uczenia / Barbara Kantrowitz // Świat Nauki. - 2014, nr 9, s. 58-64
  26. Neurodydaktyka, czyli o tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się / Marzena Żylińska // Meritum. - 2014, nr 3, s. 2 - 10, bibliogr.
  27. Neuronauki w edukacji. Nowe możliwości w procesie nauczania - uczenia się / Stanisław Juszczyk // Chowanna. - 2012, t. 2, s. 39 - 57, bibliogr.
  28. Notować inaczej, czyli mapy myśli. Scenariusz zajęć z edukacji samokształceniowej w gimnazjum / Ewa Osoba // Języki Obce w Szkole. - 2004, nr 1, s. 101 - 103.
  29. Nowa kultura uczenia się - ku lepszej edukacji w cyfrowym świecie / Janusz Morbitzer // Nowa Szkoła. - 2015, nr 2, s. 8 - 18.
  30. potrzebie uczenia się oraz rozpoznawania własnych potrzeb w tym zakresie / Grażyna Jańczyk. // Język Polski w Gimnazjum. - 2014/2015, nr 4, s. 84 - 101.
  31. Poznawcze i metapoznawcze strategie uczenia się - w kierunku uczenia się samoregulowanego / Magdalena Kolber // W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy. - Bydgoszcz : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, 2008. - S. 149-157, bibliogr.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 233941
    Filia Łańcut Sygnatura : BŁWyp 34306
  1. Różnice indywidualne w stylach uczenia się i myślenia / Czesław S. Nosal // Przegląd Psychologiczny. – 2000, nr 4, s. 469-480
  2. Samoregulacja, strategie uczenia się i style radzenia sobie ze stresem u młodych dorosłych / Urszula Dębska, Halina Guła-Kubiszewska // Psychologia Rozwojowa. - T. 10, nr 4 (2005), s. 83-94, bibliogr.
  3. Specyficzne style uczenia się dziecka dyslektycznego / Ewa Boksa // Nauczanie Początkowe. - 2012/2013, nr 3, s. 62-66
  4. Strateg w szkolnej ławce / Urszula Dębska, Halina Guła - Kubiszewska // Psychologia w Szkole. -2010, nr 4, s. 5 -14.
  5. Strategie nauczania i uczenia się genetyki z wykorzystaniem narzędzi technologii informacyjnej / Katarzyna Potyrała // Edukacja Biologiczna i Środowiskowa. - 2007, nr 2, s. 69-75, bibliogr.
  6. Strategie uczenia się języka angielskiego w liceach ogólnokształcących / Magdalena Kolber // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2015, nr 3, s. 30-38
  7. Strategie uczenia się języków obcych / Elżbieta Pachocińska // Języki Obce w Szkole. - 2003, nr 2, s.24-26
  8. Strategie uczenia się / Ryszard Pachociński // Edukacja. - 1996, nr 3, s. 11-18
  9. Style naszego poznania / Krzysztof Śliwiński // Psychologia w Szkole. - 2015, nr 4, s. 67 - 73
  10. Style organizacji procesu uczenia się / Maciej Słomczyński // Kwartalnik Pedagogiczny. - 2009, nr 2, s. 159-173, bibliogr.
  11. Style uczenia się / Agnieszka Jastrzębska // Sygnał. - 2018, nr 5, s. 12-18
  12. Style uczenia się / Dorota Kondrat // Remedium. - 2005, nr 1, s. 10-11
  13. Style uczenia się : koncepcja Jana Vermunta / Ewa Czerniawska // Ruch Pedagogiczny. - 2005,
    nr 5/6, s. 5-22, bibliogr.
  14. Style uczenia się - status teoretyczny i implikacje praktyczne / Ewa Czerniawska // W: Szkice
    z psychologii różnic indywidualnych. - Warszawa : "Scholar", 2008. - S. 61-72, bibliogr.
    Biblioteka Rzeszów Sygnatura : CzytR 234328
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 58215
  15. Style uczenia się nauczycieli / Waldemar Kozłowski // Nowa Szkoła. - 2003, nr 6, s.39-42
  16. Style uczenia się pracowników oświaty / Małgorzata Samol // Dyrektor Szkoły. - 2002, nr 7-8,
    42-43
  17. Style uczenia się studentów : dopasowanie do kierunku i roku studiów / Ewa Czerniawska //
    W: Dzisiejsze czasy : edukacja wobec przemian w kulturze współczesnej / pod red. Witolda Jakubowskiego. - Kraków : "Impuls", 2006. - S. 117-138
    Filia Mielec Sygnatura : BMWyp 56410
    Filia Strzyżów Sygnatura : BStWy 32156
  18. Style uczenia się w kontekście preferencji poznawczych, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć, aby uniknąć "dys-lekcji" / Monika Kupiec // Wychowanie na co Dzień. - 2013, nr 3,
    wkł. s. I-IV
  19. Style uczenia się w praktyce. Zajęcia wyrównawcze. (Cz. 1) / Monika Kupiec // Język Polski
    w Szkole IV-VI. - 2013/2014, nr 2, s. 48-68
  20. Style uczenia się w praktyce. Zajęcia wyrównawcze. (Cz. 2) / Monika Kupiec // Język Polski
    w Szkole IV-VI. - 2014/2015, nr 1, s. 66-87
  21. Twój styl uczenia się / Małgorzata Taraszkiewicz // Gazeta Szkolna. - 2007, nr 22-23, s. 30-31
  22. Uczenie uczenia się - dorośli i dzieci - dwa modele? / Ewa Nowel // Język Polski w Szkole dla klas IV-VI. - 2016/2017, nr 1, s. 25-40
  23. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiągnięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się / Izabella Kucharczyk, Agnieszka Dłużniewska // Szkoła Specjalna. - 2016, nr 3, s. 187-198
  24. Wprowadzanie różnych metod nauczania uwzględniając style uczenia się studentów pielęgniarstwa = Introduction of different teaching methods to take account of learning styles of nursing students / Barbara Donik [i in.] // Pielęgniarstwo XXI wieku. - 2012, nr 3, s. 5-8
  25. Znaczenie dyspozycyjności  pamięci  w  uczeniu  się,  myśleniu  i  działaniu  /  Andrzej Hankała  // Ruch Pedagogiczny. - 2013, nr 2, s. 5 - 18.
  26. Znaczenie strategii uczenia się / Hubert Leszczyński // Dyrektor Szkoły. - 2016, nr 3, s. 60 - 62

 

Rzeszów 03.04.2019

oprac. Ewelina Kutyła-Stręciwilk

na podstawie zbiorów PBW w Rzeszowie

Autor: Ewelina Kutyła-Stręciwilk